čtvrtek 13. března 2014

Příběh jedné lásky - Chapter 5

Jedna prostá holka jménem Lucka šla se svoji kámoškou Bárou na bruslák. Lucka se tam těšila jako vždy. Měla práznidny a tak je chtěla strávit právě tam. Když přišla uviděla chlapce, co se na ni usmíval. A ona se začla usmívat na něj. Kdo by tušil, že to byl Honza! Lucka s Bárou dělali blbosti. Lucce bylo teprv 13 ale chtěla být před Honzou starší, tak se s Bárou hádali, že je ji 14. Honza se na ně díval a smál se jim. Bára pak řekla "Ona se dělá starší, protože se ji líbíš" Lucka rychle zacpala Báře pusu, aby nemohla mluvit dál. Pak se Lucka s Honzou pořád střetávali pohledem a neustále se na sebe usmívali. Jenže Lucka nevěděla, že má Honza holku. 
Když Lucka přišla domů a sedla ke compu, tak zjistila, že se ten krásný kluk, který po ni pokukoval, že se jmenuje Honza a je mu 15. Ale měl holku - Kláru, se kterou byl už nějakej ten čas. Lucka teda Honzovi napsala. A psala si s ním. A pak se ho zeptala, proč se na ni pořád usmíval. Honzo odpověděl "Jsem usměvavej člověk a ty ses taky pořád usmívala, tak jsem se usmíval taky." Lucka si s Honzou psala strašně ráda, ale to nevěděla co se stane. Když šli Lucka s Bárou na páteční diskotéku na ledě, byl tam samozřejmě Honza. Ale i Klára. Honza hodil na Lucku sníh. Lucka byla celá bez sebe. On si ji všimnul, že tu je! Jenže pak přišla Klára. A když Honza hodil na Lucku sníh tak se Klára zatvářila jak shrek a Bára s Luckou se ji začli smát. A pořád po Kláře pokukovali.
Když Lucie přišla domů uviděla, že má od Kláry na facebooku zprávu. Ve zprávě stálo. "Ahoj myslím, že jsem dneska neměla na hlavě řízek, tak nevím, proč ses na mě tak dívala a za 2) Myslíš si, že je v pořádku balit zadané kluky a psát jim to, co jsi ty psala Honzovi?!" Lucka se zarazila, Nechtěla Kláru naštvat. Omluvila se jí. Ale pak se zeptala "A jak to víš, co jsme si s Honzou psali!?" Klára jen odepsala "Přečetla jsem si to!" Já jsem se zděsila. Klára už veděla všechno. Lucka nechtěla, aby se ti dva hádali. Proto napsala Honzovi "Ahoj Honzo myslím, že bude lepší, když už si nebudem psát. Bude to tak pro nás oba lepší. Prosímtě odeber si mě z přátel já jsem právě na mobilu, a tam mi to nejde." Lucka nerada přícházela o kamarády, ale nechtěla mít problémy. Honzo ji jen odepisoval, že ne a že si kamarády neodebírá. Lucka to tedy potom udělala sama, když byla na počítači. Bylo jí to trochu líto a taky si trochu pobrečela. 
Moc dlouho to nevydržela a za 2 dny si přidala Hoznu z5 do přátel. V neděli šla Lucka zas na bruslák. Honza byl na šatně a tak jsme si spolu promluvili a on mi vysvětlil, že Klára je někdy trochu žárlivá. Pak přišla Klára a Lucka si zrovna povídala s Honzou. Úplněme zkameněla. Klára se začla smát a řekla. "Nemusíš se mě bát, jen nemám ráda, když mi někdo flirtuje s Honzou!" Klára si oddychla a pak  šla na led s celkem dobrým pocitem. 

Žádné komentáře:

Okomentovat