úterý 11. března 2014

Příběh jedné lásky - Chapter 2

O týden později


Je pátek a já si volám na skypu se svým klukem. Nic lepšího sem fakt v pátek večer nemohla dělat! Pomyslela si Klára. Sice ten skype byl nuda, ale psala si s jednou moc výjmečnou osbou ► s Honzou. Klára se pořád usmívala, a jejímu klukovi to už bylo divné a tak se ji zeptal "Proč se furt sakra směješ!?" Klára řekla, že si jen píše se svojí kámoškou... Jenže pak si řekla a dost... Já Honzu miluju musím se s Vojtou rozejít. Tak řekla "Vojto potřebuju ti něco říct" koukla se na něj a pokračovala "Vojto, když si to uvědomím jsi celkem pěknej hajzl. Neboj Katka mi to řekl, jak mě podvádíš a navíc mám někoho jiného." Pak zavěsila. A byla celkem ráda, že to udělala, protože Honzu strašně milovala. Pak Honzovi napsala, jestli s ní nechce v sobotu někam zajít. Honza napsal proč ne, ale že musí udělat ještě jednu moc důležitou věc.

Honza si psal se svojí holkou, ale byl strašně zamilovaný do Kláry a tak se rozhodl, že se s ní rozejde. Proto ji napsal " Ahoj Niki můžeš zítra ven? Potřebuju ti něco říct..." Niki mu odepsala, že jo a že se těší. Jenže Honzo se netěšil... Ale Klára za to stála. Kláru miloval už od prvního okamžiku, kdy ji v té Karolíně uviděl a ona se na něho podívala a on na ni. 


Klára se s Honzou cítila tak krásně. Když chvilku chodili po Ově, tak se potom posadili na lavičky. Honza hodil tak trochu vážněj pohled s řekl "Kláro musím ti něco říct.." Začal trošku blekotat, ale pak to z něho vylezlo "Miluju tě" já se zatvářila tak trochu divně a ta slova Miluju tě, miluju tě  - pořád se mi to odráželo v hlavě. Pak jsem se mu koukla do očí a objala ho a do ucha zašeptala - "Miluju tě " Pak se políbili a vznikla jejich první fotka. 



Žádné komentáře:

Okomentovat